مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-20سياسي

بانک ها موظف به تسریع در پرداخت وام  ازدواج و فرزندآوری هستند


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک ها موظف به تسریع در پرداخت وام  ازدواج و فرزندآوری هستند و روند موجود باید شتاب بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی طاهری ظهر سه شنبه در نشست با اعضای کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان در اداره کل امور اقتصادی و دارایی زنجان گفت: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در ابتدای راه است و باید همه دستگاههای مرتبط با این قانون به تکالیف و وظایف قانونی خود بدرستی عمل کنند.

وی با بیان اینکه این قانون بند های حمایتی مختلفی هم چون شرط واگذاری خودرو به مادرانی که صاحب فرزند دوم هستند دارد، افزود: بند های حمایتی دیگر نیز پیش بینی شده است تا هزینه های فرزندآوری برای خانواده ها کاهش یابد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این گلایه مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری با بیان اینکه در بحث قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نقش بانک ها بسیار مهم و تاثیر گذار است، تاکید کرد: بانک ها موکلفند پس از تکمیل مدارک درخواست کننده تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در کمترین زمان تسهیلات را پرداخت کنند.

طاهری همچنین در ادامه به روند انتقال دفاتر شرکت های مستقر در استان از تهران، ادامه داد: پرداخت مالیات شرکت های که دفاتر آنها خارج از استان است دفاتر شرکت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها موظف به تسریع در پرداخت وام  ازدواج و فرزندآوری هستند

بانک ها موظف به تسریع در پرداخت وام  ازدواج و فرزندآوری هستند